BLWSRV

IP: s57.mineserv.eu:6446

Ogłoszenie

Zapraszam na Serwer! IP: s57.mineserv.eu:6446

#16 2013-09-05 16:14

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

Szkoda

Offline

 

#17 2013-09-05 16:14

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

Ale to nic THX

Offline

 

#18 2013-09-05 18:32

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

No to posty lecą coraz szybciej

Offline

 

#19 2013-09-06 17:35

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

Dzięki

Offline

 

#20 2013-09-06 17:36

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

Ale za te głosy na Tak

Offline

 

#21 2013-09-14 19:09

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

Bardzo wam dziękuję

Offline

 

#22 2013-09-14 20:53

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

KrystiaNNO ja ogarniam WordEdit a nie to co ty
Patrz


Historia
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.

Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.

Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

Schowek
//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard – Czyści schowek.

Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.

Edycja terenu
//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] – Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] – Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień> – Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki.

Super kilof
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny.

Narzędzia
/none – Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.

Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend – Przenosi cię poziom w górę.
/descend – Przenosi cię poziom w dół.
/ceil – Przenosi cię do sufitu.
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.
/up – Przenosi cię w górę.

Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.

Skrypty
/cs <skrypt> – Wykonuje skrypt.
/.s – Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.
/<skrypt>.js – Wykonuje skrypt .js

Główne komendy
/search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie.
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas

Offline

 

#23 2013-09-14 21:15

Loxo

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 2
Punktów :   

Re: Podanie na PMC

Jestem na tak i skąd znasz tyle komend

Offline

 

#24 2013-09-14 21:17

 TheVortexPL

Ziomek

48587719
Call me!
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-08-18
Posty: 282
Punktów :   

Re: Podanie na PMC

Po prostu se skopiował z worldEdit wiki i tam są komendy -.-


Pokaż na co cie stać chociaż ten jeden raz lizaj lizaj aajaj xD

Offline

 

#25 2013-09-14 22:10

 KrystiaNNO

PMC

Zarejestrowany: 2013-08-03
Posty: 609

Re: Podanie na PMC

Loxi napisał:

KrystiaNNO ja ogarniam WordEdit a nie to co ty
Patrz


Historia
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.

Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.

Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

Schowek
//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard – Czyści schowek.

Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.

Edycja terenu
//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] – Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] – Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień> – Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki.

Super kilof
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny.

Narzędzia
/none – Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.

Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend – Przenosi cię poziom w górę.
/descend – Przenosi cię poziom w dół.
/ceil – Przenosi cię do sufitu.
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.
/up – Przenosi cię w górę.

Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.

Skrypty
/cs <skrypt> – Wykonuje skrypt.
/.s – Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.
/<skrypt>.js – Wykonuje skrypt .js

Główne komendy
/search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie.
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas

Skąd ty to skopiowałeś i pozatym znam te komendy a ciągle mnie oczerniasz bo dałem ci nie.


Masz problem napisz do mnie  Pozdro by KrystiaNNO

Offline

 

#26 2013-09-14 22:12

 KrystiaNNO

PMC

Zarejestrowany: 2013-08-03
Posty: 609

Re: Podanie na PMC

A TheVortexPL już napisał skąd.


Masz problem napisz do mnie  Pozdro by KrystiaNNO

Offline

 

#27 2013-09-15 08:33

Kazociak

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 579

Re: Podanie na PMC

Loxo napisał:

Jestem na tak i skąd znasz tyle komend

Loxi a jak mozesz nie wiedziec skad sciagales?[img][/img]

Offline

 

#28 2013-09-15 08:38

Kazociak

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 579

Re: Podanie na PMC

Wnosze o usunięcie tego podania poniewaz gracz jest nie uprzejmy, spamuje i nabija sobue posty, oczernia administratora, robi multikonta i ocenia nimi sobie podanie na tak i sciąga komendy z neta czyli oszukuje

Offline

 

#29 2013-09-15 08:44

Kazociak

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 579

Re: Podanie na PMC

Mhm

Offline

 

#30 2013-09-18 15:11

Loxi

Ziomek

Zarejestrowany: 2013-08-10
Posty: 124

Re: Podanie na PMC

KrystiaNNO wiesz bo ci napisałę LukasekSW700 mówił mi że używasz tylko sikierki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.negrominecraft.pun.pl www.ligamieczy.pun.pl www.worldjumpstyle.pun.pl www.forumnowoscimedialne.pun.pl www.dopalaczeplclannwliarka.pun.pl